10 lucruri pe care nu ți le va spune niciun vânzător din magazinele de haine

Magazinele foarte des folosesc diferite trucuri de marketing pentru a-i determina pe cumpărători să procure cât mai mult.

Așadar, iată ce ascund vânzătorii de haine de clienții săi.

Reducerile sunt mai profitabile pentru magazine, decât pentru cumpărători

Reducerile sunt o metodă de a-i determina pe oameni să cumpere ceea ce în mod normal acesta nu ar cumpăra.  Doar nu oricine va fi capabil să renunțe la o ofertă atât de atragatoare. Ce, de fapt se ascunde în spatele acestui truc de marketing?

  • Înainte de reduceri magazinele ridică intenționat prețurile, ca ulterior să le micșoreze și să aibă mai mulți cumpărători, dar fără pierderi de cost.
  • Deși procentul de reduceri va fi reclamat ca fiind unul de 70%, în realitate, doar câteva articole vor avea această reducere, restul de vreo 10%.

Aceeași mărime îți poate fi mare sau mică, în dependență de marcă

haine1

Diferiți producători folosesc dimensiuni diferite pentru a le atribui unei mărimi, iată de ce în unele magazine cumperi haine de mărimea S, iar în altele nici M nu încape pe tine. Unele companii fac acest lucru intenționat, iarăși în scop de marketing.

Colaborarea cu un designer renumit nu garantează calitatea produsului

haine2

Brand-urile renumite periodic crează colecții de haine în colaborare cu designeri de top. Scopul acestora este de a-i convinge pe cumpărători să plătească mai mult pentru un lucru exclusiv. De fapt, exclusivitatea are un tiraj limitat, iar calitatea nu va fi mai bună decât cea a celorlalte haine produse de acest brand.

În secțiunea de reduceri nu se păstrează intenționat ordinea

Cu siguranță, ai observat un asemenea tablou în multe din magazine. În timp ce în secțiile cu colecții noi totul este aranjat impecabil, în cele de reduceri este un adevărat haos. Acest truc este folosit pentru ca atunci, când găsește un lucru care i se potrivește de minune și mai are și un preț bun, cumpărătorul se va simte norocos că în toate aceste rămășițe a găsit ceva care-i convine și va merge imediat să-l cumpere.

La producerea hainelor se utilizează chimicale nocive

Chiar dacă eticheta arată doar componente naturale ale stofei, nu înseamnă că la producerea acestor articole vestimentare nu s-au folosit substanțe nocive. Chimicalele, de o bicei, se folosesc pentru a oferi o culoare anumită sau pentru a da o textură specială acestora. De asemenea, se utilizează anumite produse pentru prevenirea insectelor sau a mucegaiului. Iată de ce e important să speli hainele noi.

Hainele din materiale sintetice sunt la același preț ca și cele naturale

haine3

Producătorii intenționat ridică prețurile la hainele din materiale sintetice, pentru a-i stimula să cumpere articole din materiale naturale. Atunci când este pus în fața alegerii între 2 articole de acest tip, fiindcă prețul nu prea diferă, cumpărătorul va opta, cu siguranță, pentru cel din bumbac, ca fiind o investiție mai avantajoasă.

În outlet-uri hainele de brand sunt de o calitate mai proastă, decât în magazinele de bază

haine4

Cei care vor să mai economisească puțin, merg în magazinele de tip outlet. Deși vizual par la fel ca și cele din buticuri, hainele de aici, de obicei, sunt realizate din materie primă foarte ieftină și de o proastă calitate. Totul este făcut iarăși în scop de profit, din contul celor care nu-și permit haine din magazinele de brand.

Haine de calitate proastă

haine5

Avem de la mamele noastre lucruri care până la momentul actual nu și-au pierdut din aspectul inițial. Astăzi, însă, majoritatea hainelor nu sunt cusute bine, sunt imprimate necalitativ, au decorații din plastic sau se decolorează după prima spălare. Din nefericire, acesta este scopul producătorilor contemporani: să facă rapid și ieftin, ca mai des să cumperi.

Moda se schimbă în fiecare săptămână

Au trecut vremurile când moda era împărțită în 2 sezoane: primăvară-vară și toamnă-iarnă. Acum moda se bazează pe microtrend-uri care se modifică aproape, că săptămânal. Toate acestea, iarăși, pentru ca oamenii să cumpere mai des.

Sursa