9 exerciții zilnice pentru o sănătate de ,,fier”

Nu mai e nevoie să plătiți abonamentul la sală atunci când aveți posibilitatea să exersați acasă un set de exerciții bine stabilite și coordonate. Setul de exerciții prezentat mai jos face parte din programe de fitness recunoscut la nivel mondial, astfel exersând zilnic câte 20-30 de minute veți avea un tonus de invidiat și un corp bine antrenat.

Flotări

1

Mâinile la nivelul umerilor, picioarele – în aceeași linie cu umerii. Din creștet până în călcâie se crează o linie dreaptă, coborâți încet, iar coatele se țin apropiate de corp.

Placa

2

Mâinile drepte la nivelul umerilor, o linie dreaptă de la creștetul capului până la călcâie. Privirea fixă în jos.

Podulețul cu ridicări și așezări

3

Culcat pe spate, picioarele stau fixate pe podea, genunchii îndoiți, mâinile pe podea cu degetele întinse. Încordați cât mai mult mușchii abdominale, fixând călcâiele în podea ridicați bazinul.

,,Căderea de păianjen”

4

În poziția de flotări începi cu piciorul drept să-l aduci cât mai aproape de urechea dreaptă, apoi repeți mișcarea cu celălalt picior.

Placa cu bătaie pe umăr

5

În poziția de placă cu mâna dreaptă atingi umărul stâng, ulterior se duce mâna stângă la umărul drept. În timpul mișcării încordați mușchii abdominali și fesieri.

Genuflexiuni

6

Picioarele la nivelul umerilor, spatele drept, privirea înainte și încercați să coborâți cât mai jos posibil.

Genuflexiuni laterale

7

Spatele drept, privirea în față și încet mutați centrul de greutate dintr-o parte în alta fixând picioarele bine în podea. Aduceți corpul cât mai jos posibil.

Genuflexiuni cu sărituri

8

Aceleași genuflexiuni obișnuite, doar că în momentul în care vă așezați țineți mâinile drepte înainte, iar în momentul în care săriți le țineți drepte în jos. Încercați să efectuați săriturile cât mai sus posibil.

Placa prin coborâre din poziția verticală

10

Spinarea și picioarele drepte. Lent coborâți capul cât mai aproape de piept, apoi simțiți cum fiecare vertebră a spinării se îndoaie, în momentul în care atingeți podeaua cu mâinile țineți bazinul cât mai sus și avansați cu mâinile înainte. Ulterior, ridicați corpul exact cum ați coborât.

Un set de exerciții pe care îl puteți efectua până la 30 de minute pe zi pentru un mod de viață sănătos.