Cum să-ți împlinești somnul în 2 ore: regimul lui Salvador Dali

Probabil, oricine ar dori să mărească ziua cel puțin cu câteva ore, nu doar ca să reușească să facă tot ce și-a propus, dar și pentru a reuși să doarmă suficient.

Noi am reușit să aflăm despre 5 tehnici de somn, care pot să-ți elibereze până la 22 de ore din cele 24 pe care le are o zi din calendar. Dacă vei hotărî să-ți modifici regimul de somn după una dintre ele, să știi, că trebuie să ei în calcul și părerea medicului, mai ales dacă ocupația ta de bază necesită o forță mare de concentrare. La sfârșitul articolului, vei mai primi și un mic „bonus” care te va ajuta să te trezești la ora potrivită și să fii plin de energie.

Somnul strămoșilor noștri – 6 ore

(Până la secolul XX)

SOMN1

Formula de somn: un somn de 4 ore și altul de 2 ore

Strămoșii noștri dormeau în 2 faze despărțite de o perioadă activă. Această perioadă activă era considerată foarte deosebită și chiar sfântă – oamenii făceau meditații, citeau. Dacă dorești să încerci această tehnică de somn, să știi că este una dintre cele mai confortabile, care poate fi suplinită pentru început cu încă 30 de minute de somn, până te adaptezi.

„Dymaxion” – 2 ore

(Richard Buckminster Fuller)

SOMN2

Formula de somn: de 4 ori câte 30 de minute la fiecare 6 ore

Bucky Fuller a descoperit cea mai eficientă formulă de somn: să doarmă câte 30 de minute la fiecare 6 ore. El a declarat că astfel el se simțea mai energic ca niciodată. După 2 ani de astfel de regim, arhitectorul și inventatorul a fost examinat de către medic, care a confirmat că este sănătos. De menționat, că acesta este cel mai extrimal ciclu de somn.

„Supraom” – 2 ore

(Salvador Dali)

SOMN3

Formula de somn: de 6 ori câte 20 de minute la fiecare 4 ore

„Supraom” este considerată o tehnică de somn eficientă și confortabilă pentru mulți. Oamenii simt cum puterile îi cuprind și se simt foarte sănătoși, doar că are următorul neajuns: nu trebuie să scapi niciun somn, altfel te ve simți foarte somnolent și obosit. Un astfel de somn a abordat și Leonardo Da Vinci sau Salvador Dali.

„Siesta” – 6,5 ore

(Winston Churchill)

SOMN4

Formula de somn: un somn noaptea de 5 ore și altul ziua de 1,5 ore

Unul dintre cei mai remarcabili britanici, Winston Churchill, avea anume așa un regim al zilei. El se culca la ora 3 de noapte și se trezea la 8 dimineața, iar după prânz mai dormea încă o oră și jumătate. Acesta spunea că astfel poți obține 2 zile în una și reușești să faci mult mai multe lucruri.

„Tesla” – 2 ore și 20 de minute

(Nikola Tesla)

SOMN5

Formula de somn: un somn de noapte de 2 ore și altul de zi de 20 de minute

Cunoscutul fizician și inventator dormea astfel câte 2-3 ore în 24 de ore. El putea să lucreze nopți întregi anume folosind această tehnică. Nu degeaba aceasta a primit și numele în cinstea lui.

Bonus: La ce oră să te culci ca să te trezești la timp și odihnit

Dacă nu ești gata pentru unul dintre experimentele de mai sus, dar vrei să te trezești mai ușor și mai odihnit, îți aducem la cunoștință orele în care cel mai probabil ești în fazele scurte de somn, ceea ce permite trezirea fără efort.

SOMN7

Dacă vrei să-ți calculezi exact ora de trezire, o poți face aici.

Sursa