Lumea în ochii unui cinic

       Directorul creativ al agenției spaniole Eduardo Salles, destramă speranțele iluzorii ale tineretului de astăzi.

      În primul rând, Eduardo însăși are numai 25 de ani. În al doilea rând, el predă în Școala de Reclamă din Miami (Miami Ad School), unde își găsește inspirația de la elevii săi, pentru realizarea schițelor sale cinice.

     În CV-ul său are nu doar un singur premiu profesional, inclusiv premiul Cannes Lions pentru reclama care a realizat-o pentru Nike, deci, putem afirma că el a realizat deja cum funcționează lumea noastră contemporană. Nici o iluzie, ochelari roz sau înșelătorii naive. Doar adevărul, doar sarcasm, doar hardcore.

 Absolvenții

1

Cenușăreasa

2

Prietenii

3

Tot, de ce ai nevoie – Iubire.

Tot, ce-ți dorești – Sex.

Tot, ce ai – Porno.

4

Studiile

5

Revoluția ciupercilor

6

Dacă noi toți am fi ajuns cei care aspiram să devenim când eram copii, atunci acum ar fi fost o sumedenie de șomeri pe Lună.

7

Ce face muzica din creierul tău.

8

Pictogramele care-ți înrăutățesc ziua.

9

Viața – este ceea ce se întâmplă cu tine, în timp ce navighezi prin smartphone-ul tau.

10

Libertatea exprimării în diferite țări.

11

Cincimea.

12

Te rog, apreciază-mă cu un like.

13

Cardul de credit.

14

Evoluția spirituală.

15

Copilul interior în secolul XX și în secolul XXI.

16

Dezicerea de bunurile materiale – secretul fericirii. Îmi datorați 100$.

17

Revoluția secolului XXI.

18

Articol inspirat din: ADME